فروشگاه فایل

    گروه محصول -> روانشناسی،علوم تربیتی، مشاوره -> مقاله فارسی

    دانلود مقاله سیستم اطلاعات مدیریت



    قیمت: ۳۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 40     کد محصول :1247      حجم فایل:23,29 KB      نوع فایل :rar



    دانلود مقاله سیستم اطلاعات مدیریت

    فایل ورد قابل ویرایش

    سیستم اطلاعات مدیریت :

    دیدگاه سنتى مدیریت بر این باور بود که مدیریت یک ذوق است و هر که این ذوق را داشته باشد، مدیر خوبى است و عده اى مدیریت را یک استعداد مى دانند، که بعضى افراد از آن بالقوه یا بالفعل برخوردار هستند و عده اى هم براین باورند که مدیریت یک نوع هنر است و هر که از این هنر برخوردار باشد مى تواند مدیرى موفق باشد. اما امروزه ثابت شده که مدیریت، علاوه بر مطالبى که ذکر شد یک توانمندى علمى همراه با فرایندنگرى و فراگرداندیشى است. مدیریت علمى باید متکى به علوم و به ویژه علم مدیریت باشد

    مقاله سیستم اطلاعات مدیریت

     

    . متاسفانه در طول ۵۰ سال گذشته که علم مدیریت پیشرفت چشمگیرى داشته است در کشور ما همان مدیریت سنتى اعمال شده است و... وبلاگ دانش مدیریت با نزدیک به ۳۶هزار بازدیدکننده از بهمن ماه ۸۲ بر روى سرویس دهنده بلاگ اسکاى شروع به فعالیت کرده و آهسته و پیوسته تاکنون مسیر خویش را ادامه داده است. بحث هاى علمى پیرامون مباحث مرتبط با مدیریت، معرفى گواهینامه هاى معتبر جهانى و ... یادداشت هایى است که در این وبلاگ تاکنون درج شده است.

    سیستم اطلاعات مدیریت، همان‌طور که از نام آن پیداست، سیستمی است که اطلاعات لازم را در اختیار مدیر قرار می‌دهد. MIS سه مؤلفه عمده دارد: 1) اطلاعات، 2) فناوری اطلاعات، و 3) انسان استفاده‌کننده. از آنجا که انسان به کمک فناوری اطلاعات از اطلاعات مختلف این نظام بهره می‌جوید، مهم‌ترین مؤلفه به حساب می‌آید. ریتس، سیستم اطلاعات مدیریت را نظامی اطلاعاتی مبتنی بر رایانه تعریف می‌کند که داده‌های مختلف را از تمامی بخش‌های سازمان (اعم از امورمالی، کارگزینی، حسابداری، بازاریابی، تولید و توزیع، و جز آن) گردآوری می‌کند و در اختیار مدیران و سرپرستان قرار می‌دهد. بنابراین می‌توان این نظام را در حصول به اهداف و عمل به مأموریت آنها پشتیبان سازمان؛ و در شناسایی و حل مشکلات و موانع حامی مدیران سطوح عالی دانست.

    محصولات مرتبط
  • زندگینامه آلن ديويد سوكال

    تعداد صفحات : 24
    کد محصول : 6476
    قیمت : 35,000 ریال
  • مقاله ارتباط جنسی پیش از ازدواج

    تعداد صفحات : 10
    کد محصول : 6473
    قیمت : 25,000 ریال
  • مقاله ازدواج

    تعداد صفحات : 30
    کد محصول : 6471
    قیمت : 45,000 ریال
  • مقاله اضطراب‌

    تعداد صفحات : 50
    کد محصول : 6469
    قیمت : 39,500 ریال
  • نام ونام خانوادگي:


    پست الکترونيکي:


    عنوان:


    پيام:


    ارسال پيام به صورت شخصي
    کد امنيتي: