فروشگاه فایل

    گروه محصول -> روانشناسی،علوم تربیتی، مشاوره -> مقاله فارسی

    مقاله روش نوين تحليل اقتصادي در مديريت نحوه انتخاب ، انتقال ، جذب ، توسعه



    قیمت: ۲۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 14     کد محصول :1237      حجم فایل:103,26 KB      نوع فایل :rar



    مقاله روش نوين تحليل اقتصادي در مديريت نحوه انتخاب ، انتقال ، جذب ، توسعه و اشاعه فن آوري

               فایل WORD قابل ویرایش

    مقدمه
    پدیده های مخرب هزینه آفرین همه ساله موجب هدر رفتن مبالغ هنگفتی از سرمایه کشورها می گردد. مصرف رو به تزاید مواد شیمیایی خورنده و لزوم برقراری شرایط عملیاتی مختلف و بحرانی در واحدهای صنعتی زیان های مالی و جانی را با روند فزاینده ای رو برو ساخته است. نتایج ارزیابی ها و محاسبات مربوط به خسارات ناشی از پدیده خوردگی که طی سال های اخیر در چندین کشور صورت گرفته، نشان می دهد که مخارج مزبور در حدود ۴ الی ۵ درصد تولید ناخالص ملی کشورهای صنعتی وتا دو برابر مبالغ فوق در کشورهای در حال توسعه را به خود اختصاص داده است.
    پیشرفت تکنولوژی و افزایش رقابت زیاد در کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و کمیت محصولات در صنایع وبنگاه های اقتصادی، مدیریت سنتی درواحد های تولیدی را تحت تاثیر تغییرات شگرفی قرار داده است و آن را به مدیریت مدرن که توجه عمیق تری به اقتصاد، کیفیت، کمیت، روانشناسی، برنامه ریزی، ارتباطات و … می نماید تبدیل کرده است.

     

    روش نوين تحليل اقتصادي در مديريت نحوه انتخاب

    در مدیریت مدرن از یک سو با پیشرفت و پیچیده شدن تکنولوژی نیاز به تخصص بالاتر احساس می شود و از سویی دیگر بروز مسائل متعدد تحلیل اقتصادی را مواجه با مشکلات بیشتری می کند و مسائلی از قبیل هزینه های اولیه، هزینه های دوره ای، هزینه های موردی و تصادفی، تورم های پیش بینی نشده، تغییرات نرخ مالیات، در آمدهایدوره ای، درآمدهای اتفاقی، ارزش اسقاطی و موارد دیگر بررسی اقتصادی را به یک تخصص و یک بحث دیگر مستقل از دیگر مباحث فنی و رشته های تخصصی به نام اقتصاد مهندسی درآورده است. گستردگی وسیع اقتصاد مهندسی قدرت تجزیه و تحلیل اقتصادی را، مورد توجه بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها و به طور کلی بنگاه های اقتصادی قرارداده است. تحلیل اقتصادی در مدیریت نحوه انتخاب فن آوری نیز بخشی از این مقوله می باشد و در مدیریت مدرن دارای اهمیت ویژه شده است.

    محصولات مرتبط
  • زندگینامه آلن ديويد سوكال

    تعداد صفحات : 24
    کد محصول : 6476
    قیمت : 35,000 ریال
  • مقاله ارتباط جنسی پیش از ازدواج

    تعداد صفحات : 10
    کد محصول : 6473
    قیمت : 25,000 ریال
  • مقاله ازدواج

    تعداد صفحات : 30
    کد محصول : 6471
    قیمت : 45,000 ریال
  • مقاله اضطراب‌

    تعداد صفحات : 50
    کد محصول : 6469
    قیمت : 39,500 ریال
  • نام ونام خانوادگي:


    پست الکترونيکي:


    عنوان:


    پيام:


    ارسال پيام به صورت شخصي
    کد امنيتي: